Samenstellen vragenlijst
Het stellen van vragen via een website, heeft tot groot voordeel dat uw klant uitsluitend relevante vragen hoeft te beantwoorden. Door deze vragen al bij het ontwerp van een product te betrekken, bereikt u optimale efficiënte. Zinloze vragen worden weggefiltert waardoor de verzekeraar dieper kan ingaan op specifieke aspecten.
Niets is zo moeilijk als het stellen van een beperkt aantal vragen. Daarom heeft Team RealXS voor haar cliënten een formule beschikbaar, waardoor alleen vragen worden gesteld die relevant zijn voor de desbetreffende aanvrager.
Zo voorkom je vraagstellingen als :
Vraag | Antwoord |
---|---|
Wat is de aard van uw bedrijf ? (SBI) | 4723 = Viswinkel |
Maakt u wel eens gebruik van chemische/vluchtige stoffen? | Nee |
Het is dan slimmer om te vragen:
Wat is de totale inhoud van uw koelruimte(n) ? m3 | 15 |
Is/zijn de koelcellen voorzien van een alarm bij storing? | Ja |
Etc. |
Deze methodiek maakt dat Robotacceptatie op een verantwoorde wijze plaatsvindt.
In feite is de Robotacceptatie net zo slim als de ontwerper van het product.
Meer informatie over Robotacceptatie vindt u op deze PAGINA