Corporate Identity
Verzekeringsbedrijven ontlenen hun Corporate Identity met name aan hun woorden/teksten.
Teksten die gemakkelijk te beheren zijn, staan op facturen of in digitale brochures en webstites. Al die teksten zijn samengesteld in overleg met een reclamebureau of tekst-adviseurs zodat het bedrijf zich op moderne wijze profileert:
CORPORATE IDENTITY
Een goede naam komt te voet en gaat te paard
Een van de moeilijkste zaken om goed te organiseren is het verwerken van tekst. Hoe groter de onderneming, hoe groter de kans dat er toch ergens iet fout gaat. En als iets fout gaat, is de CEO de laatste die daarvan op de hoogte wordt gesteld.
Tekstverwerking : Real text
Maar er is meer:
– Digitale aanvraagformulieren
– Opmaak van offertes
– Polissen
– Gestandaardiseerde correspondentie
– Semi-gestandaardiseerde correspondentie
– Specifieke correspondentie
– Facturering
– Schadecorrespondentie
– Schadekennisgevingen
– Schaderekeningen
enz.
Maar niet alleen de toonzetting heeft u in de hand!
Ook de inhoudelijke – zo u wenst – concrete wijze van het gebruik van tekst maakt u gaande weg onderdeel van het beleid en de communicatie met uw klanten.
CORPORATE IDENTITY
Team RealXS heeft de programmatuur zo ingericht dat de menselijke maat maximaal haalbaar is, zodat de bescherming van de corporate identity van uw onderneming optimaal is gewaarborgd.