Als klanten of medewerkers een andere taal spreken
Steeds meer klanten spreken de Nederlandse taal niet. Ook verschijnen steeds meer mensen op de arbeidsmarkt die een andere taal spreken.
Team RealXS heeft zich maximaal ingespannen onze software ook voor hen “Sans barrières” te maken.
Wie een huis in het buitenland bezit, weet hoe lastig het is om correspondentie, polis documenten en facturen te ontvangen in een andere taal.
Slechts weinigen zijn, als zij een huis in het buitenland kopen, de lokale taal machtig.
Internationale Pool van medewerkers
Op de kantoren van Assurantiemakelaars en verzekeraars zijn steeds vaker medewerkers aan de slag die de Nederlandse taal niet machtig zijn.
Medewerkers bij uw onderneming
Steeds vaker zijn buitenlandse verzekeraars betrokken op Nederlandstalige polissen. Ook voor hen is het bijzonder prettig als zij in de gelegenheid zijn in hun eigen taal op het scherm aan de slag te gaan. Daarom heeft Team realXS haar software voorzien van een taalkeuze-knop. Kies dus jouw taal en ga aan de slag.
Klanten die een andere taal spreken
Dus wilt u verzekeringsproducten aanbieden aan een doelgroep die Fries, Spaans spreekt of Oekraïens? Sta deze mensen dan toe om verzekeringen af te sluiten op basis van hun eigen taal. Voor de opmaak van polissen zijn dan wel specifieke handelingen vereist, maar in principe is Software van realXS voorbereid op het vervaardigen van documenten in de door de klant gewenste taal.
Indien u als gebruiker van het systeem de voorkeurtaal niet kiest, dan zal het systeem automatisch opstarten in het Engels.